:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 det er en som driver og sender meg et nytt hjerte i forskjellige fager med gjevne mellomrom. der hun ber meg sende henne et til bake. er det om og gjøre å ha flest, eller noe?
<3 2prinser <3 Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Aner ikke... men du kan jo blokkere det, så slipper du å få de sendt til deg hele tiden
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2009 det gjør meg ingen ting og få hjerter eller alt det andre folk sender rundt til alle mulige mennesker. så sånn sett er det veldig greit. jeg bare lurer på hvorfor hun gidder og sende akkurat hjerter rundt. de som sender en spøk eller en filmklipp, er det litt lettere og forstå motivet til
Tøysetipp Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Det er vel som det er, meningsløs tidsfordriv, eller en hyggelig oppmerksomhet. Noen er glad i hjerter, sommerfugler, kyss, gifts. Selv så blir jeg glad for det meste mine FB venner sender meg. Ikke for å sanke mest eller for å være populær, men det betyr at de tenker en liten tanke på meg. Og da blir jeg glad. Det står forresten 'vennligst send tilbake', men det tror jeg man kan redigere bort.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2009 om det står der av seg selv så er det jo greit. syns det bare var så rart og skrive... hehe.. tror hun sender til alle, men hun sparer kanskje på dem... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå