Gå til innhold

Man vet barnet er i trassalderen når....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....man får en halv time med hyling på grunn av en knekt banan. Nei mamma og pappa kan ikke sette den sammen igjen.

Å som jeg gleder meg til den er over

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette sitatet av Mark Twain kan vel brukes selv om alderen blir litt feil

Da jeg var 14, var faren min så uvitende at jeg nesten ikke holdt det ut. Men da jeg ble 21 var jeg forbauset over hvor mye han hadde lært på syv år.

hehe... det er midlertidig kaos hos en god del mennesker i enkelte faser av livet som gjør at en knekt banan er tøft og takle... hehe

Skrevet

Spisestreik pga at skiva ble delt i to.

Tar av seg alt tøyet fordi hun plutselig kom på at hun skulle ta det på SELV!

Osv....

Skrevet

Når dem står å skriker over en beskjed dem får, og når dem har trampet mange nok ganger i gulvet og hylt seg hes. Gjør akkurat det som dem har fått beskjed om?? Men liksom bare må protestere ;)

Skrevet

Vår gjorde akkurat det, vi kalte det banankriser. Han hadde samme anfall for andre ting også, men oftest pga bananer, han fikk en hver dag i den perioden. Til slutt var jeg så nervøs når jeg ga ham banan, hva kom til å gå galt denne gangen? hehe

En gang tok jeg en smakebit før jeg ga den til ham, det var feil. Flere ganger knakk den, så vi lærte å ikke dra skallet ned så langt. Noen ganger fikk vi ikke lov å åpne den en gang, men jeg fikk ikke lov å hjelpe før han kom til meg med bananen selv.

Stebestefaren fikk også sett banankrisen en gang han ga gutten en banan uten at vi var der, og ingen hadde forklart ham bananreglene. Han åpnet bananen og ga den i biter!! Oi oi.

Heldigvis var det en kort fase.

Skrevet

Hehe.....her klikka snupp totalt i går når vi stoppet utenfor butikken og pappan tok av henne selene. Hun kunne gjøre det selv og det lot hun oss virkelig få høre. Hyl og skrik! *sukk*

Skrevet

Det er faktisk godt å høre det er flere :P

Her klikkes det over krøll på strømpebuksa, en flekk på et skjørt, en dråpe VANN på genseren etter tannpuss, vann istedenfor melk i glasset, at hun må ha på bukse istedetfor skjørt i bhg, etc etc...jeg blir sprø! Hun er 3 1/2 nå, folk sier det går over når de nærmer seg 5...*stålsetter seg*.

Skrevet

at skoen er tatt på på feil fot, og derfor går borelåsen feil vei..

Mye hyling over den her for tiden

Skrevet

Nå isted skulle jeg liksom ha en koselig avslutning på en shitty dag med trassetrollet, og skulle rette på puta hennes så hun kunne legge seg godt ned mens jeg sang nattasang.

Kom borti noen hårstrå, så det lugget litt, og dermed gikk sirena igjen. Var bare å glemme både nattakos og -sang, hun snudde bare ryggen til meg og sa "dumme mamma", og hylte og bar seg. STØNN! Hun hyler så sykt høyt, kan leie henne ut til sivilforsvaret som sirene, for real.

Skrevet

jeg vil ha leverpostei!! *jeg smører* NEIIIII, vil ikke ha leverpostei, jeg skulle ha skinkost.....(nei, det er ikke jeg som husker feil!!).. :)

skal ha toat med hvitost, for neste dag å skulle ha toast uten hvitost...

maule hvitos, liker ikke hvitost...

masse hvitost på brødskiva./ vil ikke ha hvitost på brødskiva

Skrevet

Når det blir raseriannfall fordi MAMMA har feil farge på støvlene. Ja, jeg har sorte og ikke rosa...;-)

Og det med en dråpe vann på genseren...argh, slik er det her også. Da er det av med den "våte" og på med ny,=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...