Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Klarer ikke bestemme oss... Vi skal ha bryllup paa stranden saa saann sett hadde det vaert fint med lyst blaatt kanskje, i detaljene. Men jeg synes og det er veldig flott med sterkt rodt/rosa i blomster etc. Vi vil og at fargen skal gaa igjen i invitasjonene og bordkort saa maa bestemme oss snart. Duker, stoler etc. blir jo i hvitt saa jeg tenker mest paa farger paa blomstene til borddekorasjoner og evt andre detaljer. Morsomt aa hoere hva andre har valgt og om dere har noen tips!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Vi hadde vinterbryllup og gikk for hvitt og sølv. Det blir finest å velge blomster og farger som hører sesongen til, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Julibryllup og lys lilla. Lilla invitasjoner og lilla brudebukett osv.. Hvitt og sølv blir også brukt.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Vi skal ha hvitt,sølv og mørke mørke rød=)
Andremann snart? 3.pp Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Vi skal ha sommerbryllup i august med velkomst utenfor lokalet i stor hage med partytelt etc, der blir det skikkelig tropisk stemning (har bodd flere år i karibien, og dette er inspirasjonen). Det blir blomsterkranser til alle gjester, punch i ekte kokosnøttkopper, karibisk musikk, og lange blomstergirlandere som pynter opp. Vi skal spise inne på en gammel nydelig låve med mursteinsvegg, bjelker og brede gulvbord. Vi strør røde silkeroseblader på gulvet, ellers blir det strass i diamant og turkis på bordene, tropiske blomster som strøs løst omkring på bordene, og skal finne servietter og lave lysestaker i turkis. Hvite duker og stoler, og hvitt stoff som henger løst i taket... Tror det blir fint:=)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Skal ha sommerbryllup i august, og bygger temaet rundt min favorittblomst gerbera (eller egentlig den lille varianten som heter germini). Gerbera og germini finnes i mange forskjellige farger, og min favoritt er den som er hvit og sjokkrosa. Så da blir resten veldig nøytralt i hvitt og sølv, slik at blomstene virkelig står ut. Hvis du bilde-googler "germini" får du masse flotte bilder til inspirasjon!
*Rutletutt* Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Vi hadde brunt, rosa og sølv - hadde vel ikke et spesielt tema i og for seg, men hjerter gikk igjen på servietter, bordkort, kaketopp ol. Skulle jeg hatt strandbryllup ville jeg hatt enten tropisk tema med sterke farger, for eks lille og oransje sammen - det er superstilig! Eller rødt og gult. Eller så ville jeg gått for hvitt og limegrønt + sølv - lekre farger sammen. Temamessig er det jo flott med skjell og sjø, som dekorasjoner med skjell, sjøstjerner eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Mange fine tips her : ) Vi tenker enten paa hvitt og lys blaatt (nesten saann farge som Tiffany-boksene), eller tropisk/sterke farger med rosa, lilla, orange blomster - fargesprakende! Tror begge deler passer fint til strandbryllup saa gjelder bare aa bestemme seg : )
*Rutletutt* Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 Hvitt og Tiffany-blått er jo knallflott da! Sterke, tropiske farger er jo også flott, men på en annen måte - er ikke lett å bestemme seg, nei;o) Hvilke type dekorasjoner vil dere ha da? kan jo være det gjør det lettere å bestemme seg? For eks, hvis dere vil ha det gøy og tropisk, ville jeg gått for de sterke fargene - pyntet med tropisk frukt, blomsterlenker til gjestene el;o) Vil dere ha det mer elegant og stilfullt ville jeg valgt Tiffaby-blått og hvitt - for eks med gaveesker som ser ut som Tiffany-esker dom gaver til gjestene, firkantet kake som ser ut som Tiffany-bokser oppå hverandre for eks - så det i et engelsk brudeblad en gang, og det var veldig kult! Lykke til med valget;o)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #10 Skrevet 16. juni 2009 Tusen takk for tips Rutletutt : ) Tror kanskje det blir Tiffany, ikke fordi at jeg egentlig har bestemt meg men tror mannen heller vil ha blaatt enn rosa ; ) Vi faar se, blir nok bra uansett, spennende dette her!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #11 Skrevet 16. juni 2009 Vi skal ha hvitt og sølv. Blomstene blir i en rosa-tone, men har ikke helt bestemt hva slags rosa enda.
Mjølkekua Skrevet 18. juni 2009 #13 Skrevet 18. juni 2009 Se www.stylemepretty.com for MASSE inspirasjon :-) Helt utrolig side!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #14 Skrevet 18. juni 2009 Hadde planer om hvitt, lilla og sølv.. Men ser ut som det blir hvitt, champagne, sølv og mulig noe lilla, men må se det litt an Er forresten juli bryllup:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #15 Skrevet 18. juni 2009 Jeg giftet meg på høsten og hadde lyseblått og oransje. Muligens litt spesielt, men veldig vakkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå