Ull er gull :) Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Hvordan har dere valgt å gjøre det? Fri en dag i uken, eller kortere arbeidsdag hver dag? Event. hvilken dag har dere fri? Jeg skal trappe litt ned, og vurderer å ha fri en dag i uken. Hvor mye taper dere i netto lønnsinntekt i måneden?
Fruen i huset Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har fri på torsdager, litt fordi jeg liker å jobbe fredager - også får jeg 3 dager i strekk i stedet for 4. Så er det bare å bytte fridag om vi skal noe i helgene osv. Har ikke regnet på hvor mye jeg taper, men det er noen tusenlapper ... Menmen, penger er ikke alt
Ull er gull :) Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2009 Det er sant! Tror at hverdagen vil bli mye lettere med en fri dag. Det er helt sikkert verdt det! Man må bare prioritere litt annerledes.
Ksenia & Anjem Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 jeg sluttet tidligere hver dag. synes det var kejmpedeilig,
Ull er gull :) Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2009 Jeg tenker å ha fri hver onsdag, to dager jobb, fri, to dager jobb = helg!!
Ksenia & Anjem Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Ja det er sikkert deilig. Tenkte mest på ungene jeg. Deilig å bli hentet 1.5 time før fra barnehagen hver dag
Ull er gull :) Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har tenkt at de skal få fri fra bhg når heg har fri. Da får de også en pustepause fra en hektisk bhg. hverdag. De andre dagene er de der max 7,5 timer, siden jeg og mannen min bytter på å levere og hente.
Mille** Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Jeg jobber turnus, 6 ukers, så det varierer veldig når jeg har fri. Syns det er deilig med hele dager fri, ikke bare å gå tidligere hjem fra jobb. Aner ikke hva jeg taper, tenker mer på hva jeg får igjen av fritid. ;o)
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Man får vel like mye utbetalt som de som har gått hjemme med ett års fødselspermisjon. Skal slutte tidligere hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå