Gå til innhold

teutunia s4 tvillingvogn??? :))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er der noen som har den?? og er dere fornøyd med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har kjøpt en brukt fra 2007. den er ikke akkurat noen vogn å dra inn og ut av bilen, kanskje.. nokså tung, men den er stabil og virker solid. Nå har jeg ikke trillet med den ennå, men tror det er smart med svingbart forhjul og at du kan ha sportsdelen mot deg.

Skrevet

vi har den også, kjøpte ny 50% avslag..

den er litt tung, men det er ikke inn og ut av bilen vi prioriterer, den er romslig, stødig og sikker.. Har ikke trillet mange km med den, men har trillet mange vogner til å vite nok..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...