mum&boyz Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Jeg fikk satt inn spiral for snart 2mnd siden, har siden det blødd hver dag.. er rimelig lei og leser rundt på nettet om de som har blødd i 6mnd før det stoppa! Tenkte jeg skulle kjenne etter at spiralen var der,(for å roe meg litt ned med at alt var normalt) men NEI fant ingen tråder!! Flere som har opplevd dette? Sitter her livredd for at den er dratt på vandring...... :/
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg kjenner heller ikke trådene, men gubben kjenner den nå, går i hvertfall ut fra at det er spiralen for jeg tror ikke det er så mye annet spist oppi der:) Når jeg kjenner etterselv kjenner jeg noe spist, men tørr ikke fikle for mye i redsel for å flytte på den. Har du fått time til kontroll av den? Jeg fikk ikke for gynekologen min mente at det ikke var nødvendig. Men har bestilt time nå siden gubben plutselig kjenner den. Håper hun kan gjøre noe med det Ang blødningene, det at du blør er vel et sikkert tegn på den er der tror jeg. Hvis den har falt ut vil det jo ikke være noen hormoner som påvirker blødningene lenger. Jeg blødde mye ved hver mens og litt imellom hver mens de 3 første mnd etter jeg satt den inn, så2 uker pause, før det var på an igjen med småblødniger i 2 mnd. Men de to siste kan være pga ketolysekuren. Nå trenger jeg bare truseinnlegg når jeg har mensen, så jeg er superfornøyd. Og har ingen menssmerter heller:) Så ta det med ro, det gir seg tilslutt:)
mamman til to gutter Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har aldri kjent trådene på min, men legen fikk den ut med en gang likevel, så den satt akkurat der den skulle.
Gjest mphs Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Jeg blødde i 4 - 4,5 mnd. Etter en stund ble mannen stukket av tråden så måtte inn å klippe den helt av.
mum&boyz Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2009 Jeg skal ringe legen i morgen og høre hva de sier. Var første gang jeg kjente etter trådene, så da jeg ikke fant dem ble jeg jo veldig bekymra! Leser jo disse historiene på nett om spiraler som er gått på vandring i buken osv.. Jeg kjenner ikke spiralen i det hele tatt, ikke antydning til noe som kan ligne tråder engang.. Har mest lyst å bare ta den ut, er lei av vondt i mage/hode, og blø hele tiden! Hormonspiral er tydeligvis synonymt med tålmodighetsprøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå