Gå til innhold

Hva har vi i gaveeskene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har røde esker med hvit silkepapir nedi. Oppi skal det ligge ett sjokolade hjerte med rød folie rundt.

Vi vil ha noe mer i, men hvet ikke helt hva. Litt kjedelig med bare sjokolade, men finner vi ikke annet må det vel bare blir så ;)

 

Hva har dere i?

Videoannonse
Annonse
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Vi skal og ha små gave esker, disse skal vi fylle med deilige sjokoladehjerter kjøpt i sverige (konfekt hjerter), og eksklusive konfekt kjøpt på sjokolade butikk:).

Hadde tenkt på å ha sjokoladehjerter, sånne love heartsog paracet;) men gikk bort ifra det.

Skrevet

Skal ha en bit belgisk sjokolage oppi og et mint drops

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...