Prins&Prinsessa Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Vi har røde esker med hvit silkepapir nedi. Oppi skal det ligge ett sjokolade hjerte med rød folie rundt. Vi vil ha noe mer i, men hvet ikke helt hva. Litt kjedelig med bare sjokolade, men finner vi ikke annet må det vel bare blir så Hva har dere i?
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Vi skal og ha små gave esker, disse skal vi fylle med deilige sjokoladehjerter kjøpt i sverige (konfekt hjerter), og eksklusive konfekt kjøpt på sjokolade butikk:). Hadde tenkt på å ha sjokoladehjerter, sånne love heartsog paracet;) men gikk bort ifra det.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Skal ha en bit belgisk sjokolage oppi og et mint drops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå