skorpionfruen Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Etter at jeg ble gravid har jeg liksom vært mest på BIM, men det er jo mer å snakke om med mødre som har barn, enn de som ikke har Termin i august da så sitter jeg her midt på natten og får ikke sove. Spist en skål med havregryn så nå skal jeg prøve å legge meg igjen. Satser på at jeg kan få litt mer søvn på øyet før det blir søndagsmorgen og snuppelina skal stå opp
blond Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Skjerp deg! Du hører hjemme her, vet du! Stå opp klokka 5 høres ikke bra ut, fikk du sove igjen før jenta di våknet?
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Det er bare gøy om du får til å være her litt oftere sånn at vi holder mest mulig liv i siden. Det blir litt lite nye innlegg noen ganger.
skorpionfruen Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2009 Ja blond jeg vet og fra i dag av skal det bli skjerpings, lover. Fikk sove litt til ja men var ganske så trøtt når lillemor sto opp. Hadde meg en skikkelig hviledag søndag og koste meg med menn som hater kvinner på sofaen
blond Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Hehe.. hvordan er det mulig å kose seg med menn som hater kvinner? For en selvmotsigelse! Hehe.. Det er deilig med hviledager, skulle hatt flere av de..
skorpionfruen Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2009 Hehe ja den så fin ut, ligge i sofaen og kose seg med MENN som hater kvinner faktisk hehe. Hadde sett litt bedre ut om jeg skrev; en bok...
metaMORfose Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Jeg fant meg aldri til rette på Bim, jeg. Alle råd jeg trengte fikk jeg her av disse skjønne folka. ))) Menn som hater kvinner er bra både som bok og film! Kooooos deg ))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Ja nå vil jeg se mye til deg!! hehe.. Jeg var også mye på bim når jeg var gravid, visste ikke om denne siden da. Men så kom jeg innom her ved en tilfeldighet, og da ble jeg bare her og nesten ikke på bim lenger. Nå er jeg bare her, og kanskje innom dib, bare for å se, en gang annen hver uke.. Du må bare spørre "gravide" spørsmål her også
skorpionfruen Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. juni 2009 Skal gjøre det, ser jo med en gang at jeg føler meg mer hjemme her blandt likesinnede gravid eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå