Gå til innhold

Må skjerpe meg å komme meg oftere inn hit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg ble gravid har jeg liksom vært mest på BIM, men det er jo mer å snakke om med mødre som har barn, enn de som ikke har :) Termin i august da så sitter jeg her midt på natten og får ikke sove. Spist en skål med havregryn så nå skal jeg prøve å legge meg igjen. Satser på at jeg kan få litt mer søvn på øyet før det blir søndagsmorgen og snuppelina skal stå opp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjerp deg!

Du hører hjemme her, vet du!

Stå opp klokka 5 høres ikke bra ut, fikk du sove igjen før jenta di våknet?

Skrevet

Det er bare gøy om du får til å være her litt oftere sånn at vi holder mest mulig liv i siden. Det blir litt lite nye innlegg noen ganger.

Skrevet

Ja blond jeg vet og fra i dag av skal det bli skjerpings, lover. Fikk sove litt til ja men var ganske så trøtt når lillemor sto opp. Hadde meg en skikkelig hviledag søndag og koste meg med menn som hater kvinner på sofaen :)

Skrevet

Hehe.. hvordan er det mulig å kose seg med menn som hater kvinner? For en selvmotsigelse! Hehe..

Det er deilig med hviledager, skulle hatt flere av de..

Skrevet

Hehe ja den så fin ut, ligge i sofaen og kose seg med MENN som hater kvinner faktisk hehe. Hadde sett litt bedre ut om jeg skrev; en bok... :)

Skrevet

Jeg fant meg aldri til rette på Bim, jeg. Alle råd jeg trengte fikk jeg her av disse skjønne folka. :))))

Menn som hater kvinner er bra både som bok og film! Kooooos deg :)))

Skrevet

Ja nå vil jeg se mye til deg!! hehe.. Jeg var også mye på bim når jeg var gravid, visste ikke om denne siden da. Men så kom jeg innom her ved en tilfeldighet, og da ble jeg bare her og nesten ikke på bim lenger. Nå er jeg bare her, og kanskje innom dib, bare for å se, en gang annen hver uke..

Du må bare spørre "gravide" spørsmål her også:)

Skrevet

Skal gjøre det, ser jo med en gang at jeg føler meg mer hjemme her blandt likesinnede gravid eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...