Gå til innhold

Mannfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert gravid to ganger. En abort og nå. Bf til den første var min daværende kjæreste.. Nå, er det vel mer en som jeg har vert med etter fest en del de siste mnd + litt edru, og selfølgelig har jeg jo fått litt følelser for han..

Men til poenget, når vi nå snakker om det så er alt om HAN.. Dette passer ikke i livet hans nå, han er så trist osv..

Og første gang vi snakket om det, så sa han at han kom til å være der vis jeg tok abort, kunne ta fri fra jobb og være med osv.. Men da jeg igjen spurte om vis jeg valgte å beholde om han ville være der, så kunne han ikke svare.. Det var for tidlig å sare på(?) Det var visst noe han måtte se an når ungen kom.. For et svar (det er jo hans unge også!!)

Eller kansje det er en diskre måte og ¨presse¨ meg til abort på?

Jeg synest de kan være så hjerteløse de mannfolka! Lest mange sine historier her og dette er vel ikke det verste, men for meg er det jo påvirkende.. Hvorfor skal han støtte meg så mye vis abort men ikke i hvis jeg velger å beholde? Jeg kunne aldri ha forlatt/ overlatt ungen min på den måten.. De som ikke har noen kontakt også, jeg klarer ikke å forstå det!

Hvordan går det an å gjøre slikt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ser KUN 18 år med barnebidrag. Garantert! Penger, penger og atter penger.

Han ser ikke skogen for bare trær. Mange mannfolk er så trege i nøtta! De irriterer meg!

Behold barnet, du. Og kos deg med barnet i alle årene framover. Ikke la han presse deg til noe som helst.

Skrevet

Du irriterer deg selv litt også da kanskje?

Hvordan kan dere forvente ett enkelt og utvetydig svar av noen dere har tenkt til å tvinge inn i en livsførsel de ikke ønsker, sammen med en person de kansje ikke ønsker å dele dette med?

Det er ett lite stykke fra å ville pule etter en fest til det å stifte en familie med noen man ikke engang bor sammen med.

Skjønner godt han vil sitte litt på gjerdet.

Vi får bare håpe at p-sprøyter for menn snart kommer på markedet så vi slipper slike tragiske utfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...