nemigow Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Er i uke 9 nå, og ufattelig kvalm 24 timer i døgnet.. når vil dette gi seg?? det har vært sånn i 2 uker nå.. klarer nesten ikke spise noe som helst.. er så sliten.. Noen flere so msliter fryktelig med det?? Synes det var tidlig å måtte sykemeldes i uke 8 fra jobb..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Skal se du er en av oss "heldige" med hyperemesis Jeg ble sykmeldt i uke 7 og var sykmeldt til uke 22. Spydde hver eneste dag i disse ukene og var innlagt på sykehus to ganger. Etter uke 22 ble det bedre, men har kastet opp med jevne mellomrom hele tiden. Sist i forrige uke faktisk. Derfor er det ikke lett å gi deg svar på når kvalmen din går over. Men mange syns jo det gir seg i uke 12-14. Håper kvalmen din ikke blir langvarig.
Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Hei! Jeg er i min 11.uke. Og har vært kvalm hele tiden siden uke 4-5. Det har ikke gitt seg enda, men alle sier jo at det bruker å avta rundt uke 12. Krysser fingrene og får bare holde senga og vente... Har vært sykmeldt siden starten jeg også, kjedelig. Men bruk tida til å slappe av Prøv å spis epler, det funker litt Lykke til - håper vi slipper kvalme så mye lenger.
bagera82 Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Jeg ble også kvalm kjempetidlig.. uke 5 eller 6. Ble sykemeldt, og er det fremdeles. Nå er jeg 11+2! I begynnelsen var jeg kvalm hele tiden, sengeliggende og! Men det var kvalme og brekninger i stor grad, men kastet ikke opp, og fikk i meg mat! Nå har det nesten gitt seg.. slår bare til innimellom Så det er håp Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå