Gå til innhold

Gutt i majen = kviser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kviser kommer jo av hormonet testosteron, er det da en sammenheng mellom GUTTE babyen min i magen og kvisene jeg har fått i pannen tror du?? Høres jo litt logisk ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tviler på at det har noe å si hvilket kjønn du har i magen. jeg venter jente og her har det dukket opp kviser i fjes og på brystet, jeg husker også at jeg gjerne fikk en og to rundt mens tidligere.

Skrevet

Jeg HATER kviser. De stjeler selvtilliten min

Skrevet

Neineinei. Det er jo ikke en pubertetsunge du har i magen, da. Og dere har faktisk adskilt blod.

Du er bare i deg selv full i hormoner som gravid.

du vet vel at mensen forårsaker en del kviser hos mange? De har ikke en mann inni seg fordiom;) Bare egne hormoner.

Skrevet

Gutt i magen og masse kviser her også, men så hadde jeg kviser før jeg ble gravid også, da... Tviler på sammenhengen, men en morsom tanke :-)

Skrevet

Leste nettopp på nettet at det var det.. Gutter var derfor mest plaget med kviser. Jentene som var plaget med kviser hadde ikke mer testosteron enn andre jenter, men de reagerte sterkere på hormonet..

Skrevet

Det er hormonene du har i kroppen din som gjør det. Ikke babyen.

Man kan få kviser av mensen, man kan få kviser av det man spiser (kanskje du har fått dilla på et eller annet som kan gi det?) og man kan få kviser av prevensjonsmidler som hormonspiral, p-piller osv.

Skrevet

Da jeg gikk gravid med jenta mi, fikk jeg utrolig mye kviser. Så stemmer nok ikke alltid det der:-)

Skrevet

Har to gutter og har ikke hatt kviser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...