Gå til innhold

Tenker dere på navn,fødsel o.l. allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på biblioteket og leid navnebøker, bøker om fdsel osv.... er sikkert alt for tidlig, men jeg klarer ikke la være! Vet jo at om jeg skulle være så uheldig å miste det vil det kanskje være mye værre om man allerede har fått et forhold til barnet.... men jeg tenker på det hvert eneste sekund!!! Klarer ikke la være!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg godt ! Jeg har selv bestillt bøkert, og smugtitter på mammaklær. Jeg har også lest en haug med fødselshistorier på nettet. Jeg er bare 5 uker på vei - men klarer ikke la vær - akkurat som deg ;-)

Vi får krysse fingre og tær for at dette skal gå bra ! Og mest sannsynlig så gjør det jo nettopp det.

Skrevet

hei=) jeg er 5+5...

og jeg har to forskjellige navn klar! hihi. det her jeg hatt lenge! har prøvd i tre år, så det var på tide!

det må da være greit å tenke på navn forde om det er tidlig. man må jo få et forrhold til navnet, og det tar jo litt tid;)

heia oss!

Skrevet

Jeg har ikke begynt å tenke på navn, men har tatt fram mammaklær fra de to forrige svangerskapene. :)

Føler meg veldig gravid, så jeg har tro på at det skal gå bra denne gangen.

Er bare 4+4...

Skrevet

Har kjøpt meg mer mammaklær enn fra forrige svangerskap, rett og slett fordi magen kom raskere denne gang. Var godt å ha flere mammabukser å velge mellom. Har snakket mye om navn, samboer er veldig ivirg på det.. Men vi finner ikke ut noe særlig! Er veldig vanskelig!

Noen forslag til hva som kunne passe til vår lille Christina? Enten det er gutt eller jente?:)

Skrevet

Heisann!!

Vi har samme termindato,og jeg også tenker på navn osv...kjøpte tom.en liten body på Benetton-som jeg ser på innimellom...klarte ikke la være!!!

Guuuud som jeg gleder meg.Tenker omtrent ikke på at det "kan gå galt".Sikkert pga.jeg ikke har vært gjennom mange spontanaborter før eller annet ubehag.

Et forhold får man til barnet sitt.individuelt når dette-noen med en gang,noen seinere...

Jeg koooser meg med symptomene,hver dag.Foreløpig er de ikke så mange,da men...

Skal til tidlig ul tirs.og jeg gleder meg...

Vi høres nok mer her inne...og angående navn,ja:

Det tenker jeg ihvertfall på-så du er ikke alene,nei!!!

Vi er heldige-alle som er her!!Klem

Skrevet

Andrea syns jeg passet godt til Christina. Siden Christina er et slikt godt og kraftig navn, bør det ha noe som matcher. Hvertfall noe mer " R " i. Andrea syns jeg er velig fint.

Skrevet

Tenker ikje så veldig mye å fødsel, for det har eg gått igjennom 1 gong før. Så det går nok kjempe fint denna gonga au :))

Men JA, tenker veldig mye på navn og har allerede komme med navnforslag til mannen. Så for vi se hva det blir til :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...