Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #51 Skrevet 15. juni 2009 tydligvis finnes det ingen gud fant hun ut, men hun slukøret klødde seg i barten og dro på seg buksene igjen. Nei skal jeg ha barn må jeg nok ta meg en tur til Danmark, der kan de jo....
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #52 Skrevet 15. juni 2009 Og den gammeltestanmentlige Gud viste seg med ett. Som vanlig gjorde han entre med et brask. Han slo et lyn rett ned i buksa til svigermoren slik at hun ramlet bakover. Gode Gud ropte hun. Gud svarte med å tordne ; RANDI!!!!..................
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #53 Skrevet 15. juni 2009 Randi! Jeg er egentlig ikke gud, men en stemme i hodet ditt. Dette må bety at
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #54 Skrevet 15. juni 2009 du, jeg, vi, oss er Schizofrene. Gud så festelig at vi ser og hører stemmer folkens. Flere folk, mere glede. Kanskje vi kunne invitere til fest med gud i vår midte. Alle med til danskebåten her skal vi befruktes hele gjengen. Og alle ble med, med untak av Gud. Han hadde jo allerede en sønn og var i grunn fornød med det. Gud syntes Jesus, hadde stellt til så mye i sin ungdom at tanken på en til skremte vannet av ham. Nei nå blir det godt med en drink og en svingom folkens sa Randi til sine imaginære venner. Danmark skal være.............
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #55 Skrevet 15. juni 2009 en imaginær plass, så kanskje jeg passer bra inn. Skulle likevel ønske at
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå