Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Jepp, faktum er at jeg har en god venn. Personen tror at jeg og kjæresten til denne personen møtes i smug, alene og at vi er interesserte i hverandre selv om vi begge har bedyret at vi overhode ikke er interesserte. Min venn prøver til stadighet å finne ut hvor jeg er, og ringer hjem til min mor for å sjekke hva jeg har sagt til henne. I dag var jeg frivillig på et sportsarrangement. Har fortalt min venn hvor og hva jeg skulle, men vennen min ringte mor og da hun svarte hvor jeg var sa min venn: jasså så det var det hun sa.... Jeg er kjempe glad i min venn, men dette begynner rett å slett å bli irriterende og slitsomt. Jeg vil jo ikke ha meldeplikt hele tide. Når det kommer til personen jeg vist nok er interessert i, så er det sånn at jeg tenker på han som en trivelig mann, men ikke noe mere. Han er overhode ikke min type som partner. Jeg liker den trauste snille typen og denne mannen er mere en sånn romantisk italiener (han er ikke italiener, men dere vet hva jeg snakker om) Han har også en fortid som jeg ikke kunne ha levd med. Uansett jeg er IKKE INTERESSERT! Har noen her vært i samme situasjon og hvordan ble dere kvitt problemet?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Høres ut som venninnen din har et problem i forholdet sitt.... Med å stole på ham, mener jeg. Bli litt sint og si at hun får rydde opp i forholdet sitt til fyren og slutte å plage deg....
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Be henne ordne dette med kjæresten sin, og holde deg utenfor. Dette høres bare alt for dumt ut, eller så er dere 15 år gamle (og det regner jeg med dere ikke er). Hun går over alle støvleskaft når hun holder på sånn, si at hun heller kan investere i privatdetektiv, og be henne holde seg unna moren din (jeg hadde klikka vinkel hvis en av mine venner ringte MIN MOR for å finne ut av hvor jeg var på grunnlag av at hun trodde det foregikk noe mellom meg og kjæresten hennes). Djises
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Det er litt ille hvis denne despo venninna di får moren din til å tenke at du lyver også! Jeg hadde blitt gal. På tide å sette ned foten for dette tullet. Noen damer tror at alle vil ha mannen deres bare fordi han er klassisk pen. De fleste jeg kjenner foretrekker å finne sin egen og ikke ta over sine venners funn.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Jeg hadde en venninne som mente jeg var forelsket i partnern hennes. Jeg syntes det var så utrolig lite respektfullt både ovenfor han og meg. Hvordan kan jeg ha en i livet mitt som ikke har noe tillitt? Jeg er midt oppi situasjonen så jeg kan ikke egentlig gi deg noen råd, men jeg håper vi finner ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå