Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Litt merkelig spørsmål kanskje men.. svar det det måtte passe deg. Jeg liker og lese om dem i blader. Se på kjolene deres. Se barna deres vokse. Jeg syntes dem er en vikig del av den norske kulturen vi bør være stolte av og ta vare på. Jeg liker ikke personlig kritikk mot enkelt personer i kongehuset. Jeg syntes de gjør en veldig god jobb, og er gode til å ha den jobben. Er ikke mange som hadde klart en slik jobb. Dere da?
Lene~mor til tre Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg liker også å lese om dem i blader og på nettet osv, se hva de har på seg og følge med på barna. Jeg synes også dem gjør en god jobb, synes det er flott at vi har en sånn kongefamilie her i norge.
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Jeg interresserer meg forferdelig lite om de kongelige faktisk. Hadde ikke kjent igjen en eneste av barna til verken Martha eller Håkon om jeg så de i et blad.
blond Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Jeg kjenner ingen av de kongelige, så kan ikke svare på om jeg liker dem eller ikke.. Vi fikk barn på sammen tid og jeg var engasjert i dem da jeg gikk gravid, så har det holdt seg. Hva de kler seg i bryr jeg meg ikke om, men de virker som gode mennesker og har til dels samme interesseområde som meg selv og det gjør dem mer interessante. Jeg følger noenlunne med på hva de gjør, men ikke hva slags fester de er på og slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå