Gå til innhold

Blir dere hektet av spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det. Tida går fort da. Nå har barna nye DSer, og jeg blir jo like hektet som dem. Så når de har lagt seg om kveldene så blir jeg sittende...

Og vet dere hva, jeg som ler av barna når de flytter hele seg og DSen bortover når de spiller f.eks bilspill. Jeg gjør det samme, i noen mindre grad, merker jeg og klarer ikke å la være hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg ble det før, men må innrømme at nå er spillene så avansert og jeg liker ikke å gå i evigheten å lete etter et sted å komme videre på, ble så langtekkelig. Nå har jeg ikke spilt TV- spill på et par år, men har virkelig vurdert å kjøpe sammen med noen eventyrspill.

Men er hekta på dataen om dagen, hater det for det går mye tid til ingenting. Skjønner ikke hva jeg bruker den til egentlig!

Skrevet

ja man blir fort hektet på spill hehe og tiden går veldig fort når man spiller så mange ganger spiller man mye lengre enn hva man hadde planlagt.

Skrevet

Tja, våre barn er så små at de ikke har begynt med slik enda. Og jeg hadde verken sega eller nintendo når jeg vokste opp. Bryr meg ikke så masse om slik.

Men, jeg har en sånn sudoku maskin, og den spiller jeg på hver kveld når jeg legger meg. Da tenker jeg ikke på noe, og sovner lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...