Bimmelim Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Har akkurat hatt 1 uke med kjempekraftig influensa, med veldig mye hoste, feber (ikke så høy) og tette bihuler. Så jeg har vært nødt til å ta Cosylan hostesaft for å få sove om natta. Legen sa at det trolig var virusinfeksjon. Ikke så mye mere å gjøre med det. Jeg er gravid i uke 20. Kan barnet ta noe skade av denne uka med sykdom? Ikke så lett å gjøre noe med det når det først var kommet da men.....likevel. Var så fælt å være så syk når jeg visst det er en liten krabat i magen og å ta hensyn til. Smånervøs hele tida.
TromsøMamma venter liten gutt Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Du skal ikke bekymre dæ for detta =) Æ lå innlagt i uke 20 p.g.a. kraftig virusinfeksjon og utmattelse, og min lille hadde det likevell helt fint. Dem ligger godt beskyttet, og tar det de trenger uansett =) Håper du e på bedringens vei =)
Bimmelim Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2009 Takk for det ;o) Heldigvis noe bedre, men det går jammen trått. Tar lang tid å hente seg inn igjen etter en slik tørn kjenner jeg, nå som jeg er gravid. Håper du og er frisk og rask igjen.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Pass bare på at tempen ikke blir for høy og få i deg nok væske så skal det gå veldig fint
Kongeørna Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Se på den positive siden - alle virusene du har nå, blir baby'n immun mot! Vi får jo ikke beskyttet oss mot sånt uansett, og det skal ikke være farlig for barnet. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå