Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 5 uttak, 8 tilbakesettinger og en SA har jeg endelig blitt gravid på ordentlig! Selv om svangerskapet har vært alt annet enn enkelt med flere ganger ØH på sykehuset og mange UL'er, ser det nå ut til å gå bra.

Derfor: Jeg har en del tester som kommer til å gå ut på dato før jeg trenger dem selv for evt søskenforsøk. Noen som har lyst på dem? Var blant annet i USA og hamstret litt for ett års tid siden (MYE billigere der) og har da noe til overs. Det er snakk om ClearBlue digitale graviditetstester (3 stk, kjøpt i USA), 2-pk med ClearBlue ikke-digitale fra Norge, en tilsvarende med en test igjen, en pakke på 7 ClearBlue eggløsningstester (ikke digitale, kjøpt i USA (feilkjøpt - forvekslet med graviditetstester...). Hvis noen her inne trenger sånne, da. Prøver evt på "slitere", men tenker at IVF-folk bruker mer enn nok penger på div og står derfor først i køen min til å få dem).

Gis altså bort til førstemann til mølla. Kanskje mot porto hvis jeg må sende :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Så bra at du endelig er gravid - og håper at alt går bra videre i svangerskapet! :o) Jeg har mange ganger tenkt at jeg burde ha kjøpt meg noen billigtester - da jeg har vært innbildt gravid maaange ganger de siste 4 åra! ;o) Jeg vil gjerne overta testene dine og betaler mer enn gjerne porto!

Jeg begynner trolig med IVF til høsten - men har fremdeles et håp om at det skal gå av seg selv før det...får bare fortsette og prøve.. Men har egentlig kuttet ut eggeløsningstester, akupunktur, pergo og sånt - da det ikke har funket... Men...det frister jo likevel å prøve noen el tester igjen da....

Skrevet

Hei!

Da er de dine. :-)

Du får sende over adresse jeg skal poste de til. Det er vel mulig med personlig melding eller lignende her? Har ikke brukt det selv til nå så jeg er usikker på hvordan det fungerer. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...