Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Jeg sorterer litt i bilder og sitter og kikker på bilder fra sykehuset.. jeg blir så sentimental når jeg ser på dem igjen, lenge siden de har vært fremme! Her er minstejenta en uke gammel og 650 gram, vi får holde henne mens hun bytter kuvøse. Hun ser ganske stor ut tatt i betraktning at hun ligger i pappas små hender;-) mammas store lille mirakel dette! http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/528448/offset/5
MissUnderCover Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 stakar lita, så nydelig bilde!! Utrolig altså, at de kan klare seg fint når de kommer ut så små... Flott bilde altså!
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Å hjelpe meg så lite. Også jeg som nettopp satt og tittet på bilder fra da minstemann ble født, og syntes han var så liten med sine 4090 gram ;-) Men kan jeg spørre, hva med den andre tvillingen, var h*n like liten? De er noen fantastiske undre disse bittesmåene :-)
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Takk!:-) Ja, de er noen mirakler disse små..hun skulle ikke vært her, men det er hun i høyeste grad..:-D
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Hehe..hadde en venninne som fikk en gutt da jentene var rundt et år, han var 3300 og jeg synes han var bitteliten:) Er nok hva man er vant med! Tvillingsøster ( som til og med var lillesøster;) var hele 1570 gram og klarte seg betraktelig bedre.Like fullt et mirakel, men hun hadde et så mye bedre utgangspunkt!
Ranveig R Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Herleg! Skjønn liten baby, utruleg at det kan gå bra med så små... Er spesielt opptatt av premature, då fadderbarnet mitt er ekstremprematur (fødd 25+0). Vi er heldige som bur her i landet!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Tusen takk:) Hvor stort var fadderbarnet ditt? Veldig glad for å bo her ja..moren min er blind pga all oksygenet hun fikk da hun var 10 uker prem for 55 år siden, godt vi er kommet såpass langt som vi har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå