NyttNick Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Ikke akkurat noe jeg burde se på jeg som har flyskrekk og absolutt ikke er glad i slanger.Men klarer liksom ikke skifte kanal.hehe
celodi Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Ser på den her også =) Sa akkurat til sambo at jeg er glad vi ikke skal ut og fly i sommer Så filmen på kino også,så vet hva som skjer.Men må liksom se likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå