♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Skal ha navnefest (i privat regi) for gutten vår. Hva skal han ha på seg? Og hvor får jeg tak i feks bunad til en på 8mnd?
wirre;o) Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 I sommer? For da blir det kanskje litt varmt med strikket bunad.. Det er lov å bruke dåpsskjole også. Eller en flott hvit dress i silke eller no..
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2009 Blir nå i sluten av juni ja, men bor i nord så trenger ikke nødvendigvis være så varmt.. Hvor får jeg tak i dress e.l.?
mamman til to gutter Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Vi hadde en veldig uhøytidlig privat "velkommen til verden fest" og sønnen vår hadde på seg en pen bukse og en skjortebody. Før 17.mai har de festdrakter mange steder ned i de minste størrelsene, bla på obs, name it, bogerud, tror til og med jeg så det på cubus. De har sikkert noen igjen et eller annet sted, men det er ikke sikkert de har dem hengene fremme, så det er jo bare å spørre.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 jeg tenker bunad med en gang Barnas hus har kanskje bunader igjen? Evt kan du jo prøve å søke etter bunader på nettet, og se om det er noen nettbutikker som har.
wirre;o) Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 http://www.edla.no/index.php?productID=297 ellers er det kanskje litt sent å begynne å strikke, med mindre du kjenner en eller er selv racer på strikkepinnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå