Gå til innhold

hvor mange i bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange var dere i bryllupet? Vi har 65 gjester som har bekreftet at de kommer i bryllupet vårt og mannen er redd det blir så få. Han er vant med at det kommer over 100 gjester i bryllup.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For få til hva da?

Poenget er vel at deres familie og nærmeste venner kommer og vil feire dagen sammen med dere? Spiller ingen rolle om det er 30 eller 300...

Jeg har vært i både store og små brylluper og har faktisk aldri tenkt på antallet mens vi har feiret de nygifte.

Skrevet

Så få at folk kjeder seg eller noe? Jeg er ikke sikker.. Vi har nesten ikke familie der, mesteparten er venner.

Skrevet

Vi skal ha ca 50 gjester i vårt. Tror nok det blir koslig. Det blir nærmeste familie og venner. Toastmasteren er kjempe førnøyd med det antallet, hun sa at som oftest de bryllupene er de kjekkeste. Da får hun god kontakt med gjestene.

Skrevet

Vi var ca.30 personer og det passet bra for oss. Vi giftet oss i Spania, så det var mest familie, men også noen venner...:) Alle bodde på samme hotell, så vi fikk en hel uke sammen i tillegg til selve bryllupet og festen rundt det. Helt perfekt!:)

Skrevet

Vi var 28.. Familie og nærmeste venner..

Akkurat passe =) Hadde de vi er glade i rundt oss til å dele dagen =)

Skrevet

Vi var 50 til middag og 70 totalt da kaffegjestene var kommet.Hadde ikke flere og be vi:-)

Skrevet

Vi driver å planlegger bryllupp og er litt uenige/usikre på rammene rundt. Jeg ønsker lite og intimt, men en gjesteliste på ca 40 stk. Vi har mannens første alternativ som er maaaaange, 100+.

Jeg vil gjerne feire dagen med de aller nærmeste av familie og venner, det er de som betyr mye for meg. Et søskenbarn eller perifere bekjente er ikke så nøye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...