Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

usj og æsj. føler jeg griner hele tiden. Fysisk er alt bra med meg. Men føler jeg sliter mer psykisk(

Andre som har det litt på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har ikkje vore så gale hormonmessig, men er meir lettrørt ja.

Skal ikkje rare tv programmet til før eg må skjule nåken tårer for samboern min, så han ikkje trur eg har flippa totallt.. hehe

Men eg sleit veldi i 1.trimester.. Då grein eg av mitt eget speilbilde, fordi eg synst eg såg så grusom ut.. åsså tålte eg ikkje nåke.

Skrevet

Kjenner eg sliter litt med at magen begynner å vokse. Føler meg feit. Å får lyst å grine av tanken på at jeg skal ese og ese ut.

Graviditeten får frem så mange følelser. Av og til kan jeg begynne å grine uten at eg vett koffor.

Skrevet

Ja, samma her.. På en måte kan eg tenke meg at d blir greit å få en kulemage i stede for ditta fleskegreiene som eg har fått no.. hehe..

Men på ei anna side så e eg totalt motstander av at den skal vokse meir..

Off.. av og te føler eg meg litt overfladisk, siden d faktisk e en unge inni der, men på den andre sida så ekje d så forbanna lett å miste kontroll over kroppen sin...

Skrevet

nei d er sant det.

menn har det temmelig greit, de får verken hengepupper eller strekkmerker etc.. og de kan ta en fest og eller kose seg med en øl i sola.

Får nesten dårlig samvittighet av og til, men vanskelig å styr tankene mine av og til,

Skrevet

ja, eg sitter her å misunner samboern som er bakfull i dag!! hehehe...

Heldigrisen som kunne drikke i går :-)

neida..

Men håper det er lettere å forholde seg til alt når en har vore på UL og magen blir større..

Skrevet

min mann er ute idag.

ja heldigvis er det ul om 2 dager. gleder meg å få kjøpt litt klær til jenta eller gutten.

Skrevet

tihi;) jeg også.

Får komme meg i seng. Skal lese litt på sengekanten. Mannen kommer vel snøvlende hjem i natt en gang. hehe..

ha en fin kveld videre villemo. snakkes

Skrevet

Hehe, ja mmin kom heim i natt og stampande innpå rommet med sko og herlig ånde for å annonsere at han var heime.. jotakk, eg luktet det!!

Skal legge meg eg og. Dåp i mårra, så skal presse meg inni en bunad for siste gang på ei stund.. om eg får plass...

God natt god natt!!

Skrevet

Blir gal av hormonane. Grine ikkje mykje, men er snarsint som berre Pokker!

Skrevet

Ja, annenhver dag, griner av ingenting...

Skrevet

idag har hormonene kommet til nytte. hele huset er skinnende rent. Er sliten og så fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...