Gå til innhold

hjelp meg med en gaveutfordring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei som jeg har jobba sammen med har gifta seg. Gifta seg med bare de nærmeste til stede og hadde vennefest etterpå. Vi var bedt på vennfesten men kunne ikke komme. Har ikke fått kjøpt gave fordi jeg trodde jeg skulle møte hu veninna mi uka etter festen (de bor langt unna altså), så derfor sendte jeg ikke gave til festen. Men så ble det ikke til at jeg traff henne så nå har de fortsatt ikke fått gave.

Altså: Har gifta seg, har hatt vennefest, men har ikke fått noen gave fra oss. = Dårlig samvittighet og føler meg kjip.

Treffer de i beg av sept men er kanskje litt lenge å vente med gave? Så hva gjør jeg? Kjøpe gavekort å sende i posten nå? Vente til sept? Har ikke fått noen ønskeliste og aner ikke hva de skulle ønske seg. Og hvor mye bør man gi?

Håper noen kan komme med noen konkrete tips om hva jeg kan gjøre så jeg slipper å gå rundt å tenke på at jeg er kjip som ikke har gitt noen gave enda!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan kjøpe en gave og fortelle de at du fortsatt har gaven deres og at du kan gi den til de i september :)

tror de blir glade da ja:)

ingen gaver kan komme for sent! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...