<3 2prinser <3 Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Er helt grønn på området, og synes det er aaaalt for mange å velge mellom...det beste er vel å ha med en trille til syden og når vi reiser rundt på ferie? Så lenge den kan legges helt ned i ryggen? Eller hva mener dere?
<3 2prinser <3 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. juni 2009 Dytter litt, ingen som har tips?
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Eller maclaren quest. Kan ikke legges helt ned, men ganske god liggestilling. Spørs hvor gammelt barnet er....
Collette Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Bugaboo bee!! Elsker den over alt på jord.. hehe.. :)Neida, men den er veldig fin og du kan ha barnet mot deg.
mamman til to gutter Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Jeg ville hvertfall ikke tatt med en stor vogn. Møtte noen når vi var i syden som hadde tatt med simovogna si og de angret, det var umulig å bruke den fordi fortauene var så trange der. Vi har Peg Perego Pliko P3 og jeg kan anbefale den. Den er dyr, men mye stødigere og har større hjul enn de helt billige. Vi kjøpte den etter å ha blitt anbefalt den av noen andre ettersom vi visste vi kom til å bruke den mer enn på den ene sydenturen. Vår ligger stort sett i bilen sånn at vi har den når vi skal bort. Hvis du har tenkt å kjøpe en trille kun for en sydentur, så ville jeg gått for en rimeligere trille, men der har jeg ingen anbefalinger. Det går av og til an å finne fine triller på finn.no også, vet om noen som har kjøpt samme trille som vi har der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå