♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Noen som har erfaringer å dele med en førstegangsfødende som ikke har bestemt seg for fødested ennå?
_ThEoMaMmA_ Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 det lurer jeg også på så slenger meg på denne
liz86 Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 heihei... eg vil anbefale lillehammer. dei e kjempe flinke å tar vare på deg der... du må ikke gå like mange dager på overtid som ved andre sykehus.på lillehammer e det 10 dager å så blir du satt i gang. det har blitt flere tomanns rom i stede for 4 mannsrom. skal tilbake til lillehammer i aug
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2009 På Elverum har de barselhotell. Dit kan du komme 3 timer etter fødsel hvis alt går bra og man klarer seg selv. Far kan også overnatte der mot betaling av kost og losji (hørt det var en grei pris) Da har du garantert enerom. Høres jo fint ut det og da:-)) Trekker litt opp det da.
Suprise! Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 ....man blir satt i gang på elverum etter 10 dager og nå Har vært der 2 ganger før å det har gått helt greit:) Blir kjekkere nå som de har barselhotell....da kan jeg sooove når babyen sover;p
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2009 Så bra. Det er det som har vært det negative jeg har hørt om Elverum, at de venter så lenge med å sette i gang. Må si det frister så mye med det barselhotellet, at jeg tror jeg velger Elverum ja:-)
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Hvilken ul har de der, forresten? Jeg bor i nordnorge, men skal på ferie de ukene det er aktuelt med ul.. og tenkte jeg skulle få fastlegen til å hensvise meg til lillehammer. Har de 3d på noen av stedene? Det hadde vært gøy!
Suprise! Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Lillespire ღdesemberbabyღ : Vet ikke. Jeg føder på elverum og da blir jeg henvist til hamar på ul da dette er nermere meg. Der er det vanlig UL.
_ThEoMaMmA_ Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 de har ikke 3d ul på elverum ell lillehammer....da må du til gjøvik
Kortslutning Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 På sykehuset har det vanlig 2d men hvis du ønsker 3d har de dette hos Dr. Lorentsen i Lillehammer. Men da må du betale for det selv da.
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 15. juni 2009 #12 Skrevet 15. juni 2009 Takk for svar:) Da skal jeg få fastlegen til å henvise meg til Gjøvik.
_ThEoMaMmA_ Skrevet 16. juni 2009 #13 Skrevet 16. juni 2009 Lillespire ღdesemberbabyღ jeg har funnet ut at det er 3d ul på volvat i hamar:)) du kan bare ringe dit selv å bestille time....koster 1400kr
line_mor Skrevet 17. juni 2009 #14 Skrevet 17. juni 2009 jeg skal uten tvil til lillehammer igjen, har hørt så mye rart om elverum, dom har et familie rom på lillehammmer som du kan leie, er akkurat som et vanlig koselig soverom,med vugge og stor god dobbeltseng, da styrer du atl selv, je bare gleder meg til å komme dit igjen, dom er så koselige der,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå