Gå til innhold

Noen tips angående vinterkledning til 5 åringen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Primadonnaen har begynt i naturbarnehage. Og trenger tips ang. vinterkledning til henne. De er ute hele dagen, og her vi bor blir det veldig kaldt, ikke uvanlig at det blir -15 .... - 20 grader. Hun har hatt reima tec+ før. Men har dere andre tips på dresser som er bedre. Og hva kan jeg ha under??? Hadde kanskje vært lurt med ull innerst og fleece som mellomplagg.. eller hva sier dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at det er sommer? ;) Jeg ville brukt Reimatec, da jeg er veldig fornøyd med den - men ellers er jo Troll også bra, men den har jeg ikke erfaring med. Ellers ville jeg gått for ull og ullfleece under, lag på lag blir varmt og godt.

Skrevet

hehe:-) Godt og være forberedt til vinteren:-)

Vet du hvor jeg får kjøpt fleecedress???

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe skogstad dress nå til vinteren. Jeg kler på de ullundertøy og strikkeklær(2 lag ull under dressen)

Skrevet

hm.com har fleecebukse og fleecejakke :)

Skrevet

Kjenner igjen den med å være tidlig ute;) Vi har en deilig ullfleecedress fra Nøstebarn. Bånsull har en liknende. Usikker på hvor langt opp dressene går i størrelse, men de har i alle fall todelt begge steder som går lengre opp - ser at Bånsull ikke har så mye inne nå, sikkert fordi det er utenfor sesong;

http://www.bansull.no/maindesign.asp?aid=18581&gid=8629

Mens nostebarn.no har mye bedre utvalg. Det blir ganske dyrt da, hvis du må kjøpe todelt - men det er utrolig deilige plagg i alle fall.

Ellers har vi hatt en dress fra Polarn o pyret, som har vært mye brukt under dressen. Men igjen er jeg usikker på størrelsen - jeg er best på små størrelser, siden gutten min ikke er så stor ennå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...