Gå til innhold

Regelmessige kynnere - uke 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært heldig og vært lite plaget med kynnere så langt (denne gangen), men sitter nå her på sofan og kjenner det knyter seg både titt og ofte!

De er ikke vonde, og jeg har ikke tatt tia, så jeg trekker tilbake at de er regelmessige... ;)

Jeg har omgangsjuke og har kastet opp én gang - det var etter det de kom hyppigere.

Jeg er ikke urolig eller bekymret, og de er som sakt ikke vonde, men burde jeg likevel kontakte føden, tror dere?

Babyen sparker og koser seg med blåbærsaft, så han er det nok ingen fare med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 27 og har det likedan. Har hatt mye kynnere siste mnd, men hadde dette med nr to også og har trodd at det var helt OK å ha dette så mye allerede.

Jeg har kynnere ca en gang i timen om natta, om dagen kommer de når jeg går, og er i rolig aktivitet. Også når jeg ligger. De kan vare så lenge jeg er oppegående, og jeg har hatt steinhard mage med menssmerter som har vart i et par timer..au-au. Ti i timen er ikke uvanlig.

Tok tiden på de i går kveld og da kom de med tre minutters mellomrom og varte i to minutter. Sånn var det i en time før det roet seg. Var nært å ringe sykehuset jeg også da..Er redd for tidlig fødsel siden morkaka mi ligger foran åpningen.

Er blitt SM 100% for ei uke siden og vil nok være det ut svangerskapet. Det er viktig å holde seg mestmulig i ro for å ikke provosere frem kynnerne. De kan jo gå over i rier og det er tidlig for oss begge..

Når har du neste kontroll da?

Skrevet

Jeg hadde veldig mye kynnere under forrige svangerskap, så det er kanskje derfor jeg ikke bekymrer meg så lett over masse kynnere nå :)

Likevel ble jeg litt usikker nå siden jeg ikke har hatt særlig mange, også plutselig kom det massevis!

Har en venninne som fødte jenta si etter én dag med spysjuka... Men det var ikke for tidlig, da :)

Det har roet seg i dag. Ble bedre etter en rolig natt, så det gikk nok bra denne gangen :)

Jeg har neste kontroll om en ukes tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...