Gå til innhold

Kvar sine ønsker :-) :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

eg fortalte min bror på 11 i går at han skulle bli onkel..

Og etter litt forvirring over kossen ditta hadde gått til så sa han:

 

"jaja, du e no nesten voksen. Eg håpa det blir en gutt og at han ikkje dør"

 

hehehe.. storforlangande ung mann!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe så skjønn;)

HAr også småsøsken på 13 og 15 og de gleder seg og masse. De ønsker seg visst en jente.

Skrevet

Jeg har ikke småsøsken, men tantebarn som gleder seg til nytt søskenbarn:-) Han minste på snart 4 tror det kommer 2 babyer, en Mina-baby og en Sivert-baby. Vi prøver å forklare at det bare skal komme en baby og at den ikke har navn ennå, men da blir han litt irritert, for han tror nok at han vet best...:-)

Skrevet

He-he!! Så søtt!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...