villevilla Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Fikk medisinene i posten i dag, så nå begynner sommerfuglene gjøre plass i magen til den nye spiren (hååper jeg). Skal ikke begynne før i august men det er jo ikke sååå lenge til! KJenner det kribler i magen bare ves tanken.. hehe
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 der var du igjen;)) hvilke medisiner har du fått da??(fått og fått..koster jo flæsk!!) og hvor skal forsøket ditt finne sted?) spennende tider framover for veldig mange her inne denne sommeren her;) satser på babyboom her inne til tidlig våren igjen;)
villevilla Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2009 ja her var jeg igjen ja hehe Jeg har fått progynova og progestan.. har ikke lest gjennom de papirene som fulgte med, så må sette meg ned å se gjennom dem. Kjenner at jeg igjen får sommerfugler bare ved å se på pakken hehe Ja det var svindyrt! Damen på posten spurte meg om det virkelig var rett at den lille pakken kostet 1770 kroner, he he Ja det blir skikkelig spennende! Sist gikk det på 1 forsøk:) så hååååper på at alt skal gå bra denne gangen også. Det som gjør det ekstra spennende for meg er at jeg tok ut 16 egg der 3 ble befrukta. Det ene egget døde og ett ble til en gutt født 2008 Så har bare ett igjen.. Og kjenner litt på at det blir litt tungt å skal starte heeelt på nytt igjen.. Men slik er det jo for alle.. Jeg er så EKSTREMT redd for sprøyter..:S har kanskje noe med det å gjøre..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 ok jeg har ikke kjennskap til de medisinene der...har hatt kort regime og begynte rett på klexane,puregon og orgalutran etter noen dager..begynte forrige onsdag så det gikk kjapt!! dyrt ja!!har brukt nesten 13000 tusen allerede på bare med,! men håper det er verdt det og at vi får ful klaff på første slik du fikk:)) sprøytene plaget meg bare første gangen..nå gjør jeg det i blinde..men begyner bli rimelig øm på magen ja...så glad det bare er fram til søndag nå så er det el sprøyten på mandag;) du var jo heldig sist så hvorfor ikke denne gangen også må satse på det:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå