Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk medisinene i posten i dag, så nå begynner sommerfuglene gjøre plass i magen til den nye spiren (hååper jeg). Skal ikke begynne før i august men det er jo ikke sååå lenge til! KJenner det kribler i magen bare ves tanken.. hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

der var du igjen;))

hvilke medisiner har du fått da??(fått og fått..koster jo flæsk!!)

og hvor skal forsøket ditt finne sted?:))

spennende tider framover for veldig mange her inne denne sommeren her;)

satser på babyboom her inne til tidlig våren igjen;)

Skrevet

ja her var jeg igjen ja hehe :)

Jeg har fått progynova og progestan.. har ikke lest gjennom de papirene som fulgte med, så må sette meg ned å se gjennom dem. Kjenner at jeg igjen får sommerfugler bare ved å se på pakken hehe :) Ja det var svindyrt! Damen på posten spurte meg om det virkelig var rett at den lille pakken kostet 1770 kroner, he he :)

Ja det blir skikkelig spennende! Sist gikk det på 1 forsøk:) så hååååper på at alt skal gå bra denne gangen også. Det som gjør det ekstra spennende for meg er at jeg tok ut 16 egg der 3 ble befrukta. Det ene egget døde og ett ble til en gutt født 2008 :) Så har bare ett igjen.. Og kjenner litt på at det blir litt tungt å skal starte heeelt på nytt igjen.. Men slik er det jo for alle.. Jeg er så EKSTREMT redd for sprøyter..:S har kanskje noe med det å gjøre..

Skrevet

ok jeg har ikke kjennskap til de medisinene der...har hatt kort regime og begynte rett på klexane,puregon og orgalutran etter noen dager..begynte forrige onsdag så det gikk kjapt!!:)

dyrt ja!!har brukt nesten 13000 tusen allerede på bare med,!

men håper det er verdt det og at vi får ful klaff på første slik du fikk:))

sprøytene plaget meg bare første gangen..nå gjør jeg det i blinde..men begyner bli rimelig øm på magen ja...så glad det bare er fram til søndag nå så er det el sprøyten på mandag;)

du var jo heldig sist så hvorfor ikke denne gangen også;) må satse på det:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...