Gå til innhold

Modningsgele vs vanlig gele???? ALLE SAMMEN SVAR HER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om freia sin gele har samme effekt som den gel'en man får på sykehuset?

Har blitt satt igang med gel de siste to gangene og det har vært et helvete.. Lurer derfor på om freia sin kanskje er litt mildere og gir bedre og roligere rier?

hilsen 3gangsgravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg vanskelig forestille meg ;-) Gelen du får på sykehuset inneholder jo samme stoff man finner i sæd, så om noe vil du ha mer nytte av en mykere start ved å ha sex sånn sett, siden det er mindre dose altså.

Skrevet

Ja absolutt. Men bruk den hurtig-geleen, den funker best. Ta med deg ett par pakker når du skal til jm neste gang så forklarer hun deg hvordan du skal blande riktig.

Skrevet

Den grønne, med stikkelsbær, skal funke, har jeg hørt.

Skrevet

Nei jeg mener bestemt at bringebærkapsler kombinert med bringebærgele er den perfekte oppskrift. Bare bruk halvparten av vannmengden som er angitt på pakken og sørg for at den er skikkelig avkjølt før du heller den inn i vagina.. ;P

Skrevet

Hehe, tror nok ikke det :) Har spist masse blåbærgele i det siste, men har ikke merka noe :) Og jeg er fødeklar!

Har faktisk aldri hørt om det før..

Skrevet

Hehe, tror nok ikke det :) Har spist masse blåbærgele i det siste, men har ikke merka noe :) Og jeg er fødeklar!

Har faktisk aldri hørt om det før..

Skrevet

Prøv å gi mannen din en BJ :)

Mannen min mener det hjelper mot alt........

Skrevet

hva??? har aldri hørt dette før jeg.. lager dere gele for å stappe inni musa?

sånn vanli gele? sånn som man spiser på bursdager?? er i sjokk jeg nå

0o

Skrevet

Anonym 21:57, jeg har aldri hørt om dette jeg heller :D Velger å tro at de tøyser med oss ;)

Skrevet

Hahahaha... jatta får stappe gele oppi musa,den er jo full av sukker. Og sukker oppi musa, gir sopp herlige greier det gitt:)

Skrevet

Hi her..

Hihi;-) Håper ingen trodde på dette. Er forøvrig bare 2gangs også :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...