Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 er det virkelig mulig for en alene mamma med 2 barn å få 2mill. i huslån? hun tjener omtrent 200-250tusen i året,80prosent stilling eller noe. hvor mye egenkapital må hun sitte på da?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Høres ut som en bank som liker høyrisiko-kunder... Hun bør vel ha minst 1 mill i EK...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Meget mulig nærmere 1,5 mill også... Men noen banker er rare.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Den dagen banken renten går opp 2-3 % og avdragene løper for fullt, vil det være 0 igjen til annet enn renter/avdrag ved et slikt lån. Lurer på hva både bank og kunde har tenkt med? Tærne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå