Gå til innhold

Ang lån..


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det virkelig mulig for en alene mamma med 2 barn å få 2mill. i huslån? hun tjener omtrent 200-250tusen i året,80prosent stilling eller noe. hvor mye egenkapital må hun sitte på da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en bank som liker høyrisiko-kunder...

 

Hun bør vel ha minst 1 mill i EK...

Skrevet

Meget mulig nærmere 1,5 mill også... Men noen banker er rare.

Skrevet

Den dagen banken renten går opp 2-3 % og avdragene løper for fullt, vil det være 0 igjen til annet enn renter/avdrag ved et slikt lån. Lurer på hva både bank og kunde har tenkt med? Tærne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...