fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Ser det diskuteres litt om vogner her. Noen som har prøvd babybag til Sokkevogna. Vil gjerne høre pluss og minus. Noen med erfaring?
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har den ikke selv men venninna mi har den. Jeg synes den er litt grunn. Ikke lun og romslig liksom. Vansklig å forklare, men jeg synes ret og slett ikke den er koselig nok:-)
vi blir 4 :o) Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 hadde den til første mann.. synes bagdelen var kjemegod, og det spiller ingen rolle om den er litt grunn.. Lillegutt elsket å ligge i den. Sportsvogndelen er også fin, men jeg synes alt i et at vognen var litt skranglete og at det var lite demping.. gikk vi for eks på brostein eller grus, ristet nesten lillegutt ut av vogna. Hadde den litt inne, da han hadde kolikk, og han sov godt i vogna inne.. nydelig å gå på hel, ny asfalt, men kommer til kort på litt dårlige veier.. Helt ok vogn.. Har man en annen mer robust vogn i tillegg er den fin å ha, men om eneste vogn hadde jeg vært skeptisk..
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2009 ok. Takk for svar. ) Får vurdere det litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå