Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 vi har alle i familien bibelske navn, så vi ønsker at dette barnet også skal få ett bibelsk navn (synes det er mange flotte navn),. Jeg har ett jente navn og ett guttenavn som jeg egentlig ønsker å bruke, men ønsker ikke å si det her fordi vi vil ikke at kjennte skal vite hhva vi tenker. Så det jeg lurer på er om dere kan ramse opp bibelske navn dere synes er fine. vet enda ikke om det er gutt eller jente, så her er det berre spytte ut
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Når du skriver bibelske navn, mener du da sånn som Maria, Abraham, og Gabriel osv?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 elisabeth (mitt navn) andreas johannes lucas maria ... uhm..kommer ikke på fler i farta.. men skal se i bibelen er jo så ,maaange navn som står i begynnelsen på bibelen
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Sønnen min skal hete BEnjamin:) Vurderte også Fillip og Isak
FruV Skrevet 13. juni 2009 #8 Skrevet 13. juni 2009 Noah som min sønn heter =) Isak Sara Levi skal nr 2 hete om det ikke er ei jente. Lucas Tomas Daleia Lea Magdalena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå