Gå til innhold

Tror dere på overnaturlige ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor?

Jeg er av den typen som "må se det, før jeg tror det." Har noen av dere opplevd noe overnaturklig?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg egentlig er et vitenskapsmenneske, og derfor sliter jeg med å tro på det. På den annen side har jeg opplevd flere ting jeg ikke kan forklare og som ikke kan være tilfeldigheter alltid heller. Jeg har derfor utviklet en egen teori om at mye av det vi i dag kaller for overnaturlige fenomener egentlig er naturlige fenomener, bare at vitenskapen enda ikke har funnet ut av dette, men at det en dag vil komme. Håper jeg ;-) Logikken i meg sier at alt må ha en forklaring, selv når det ikke har det.

Skrevet

samme her, jeg tror det er en "logisk! forklaring på det meste, vi må bare finne den. Men Synes det er veldig spennende meds ånne ting. Hehe, mange som blir skuffet nårlogikken slår igjennom kanskje!?

Skrevet

Hva legger du i begrepet overnaturlig?

Jeg tror ikke på fenomener som ikke kan forklares med noe som befinner seg innen naturen, nei. Jeg tror så absolutt på at det forekommer fenomener vitenskapen foreløbig ikke har funnet forklaringen på, ja.

Skrevet

Spøkelser, klarsynte, healing og sånne ting.

Skrevet

Ja det gjør jeg. Og jeg er også vitenskapsmenneske. Jeg opplevde helt utrolig merkelige ting i et hus vi leide for noen år siden, og etter det er jeg ikke i tvil om at det eksisterer mer i verden enn det vi kan ta og føle på. Det nye huset vi bor nå har jeg aldri opplevd noen ting. Merkelig egentlig, før dette trodde jeg ikke på slike ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...