lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Noen som har vært der med små barn? hvordan er det? går det greit? selger de øreklokker til barn der?
Snupi27 Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 øreklokker får du hvertfall på clas ohlson eller hva det heter
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2009 ja, men det er imorgen skjønner du... så vi får ikke kjøpt det i noen butikker.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2009 ja... kjipt å komme dit, og oppdage at de ikke selger det.
Gjest -<<- Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Ja, som jeg svarte deg i går - Norwegian Wood passer utmerket for barn, men du kan selvsagt ikke forvente å stå klin oppi scenen. Ikke lagt merke til om de selger øreklokker der, men vi har ikke egentlig opplevd dem som noe behov.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2009 ååå jeg fikk ikke med meg at noen svarte igår! du mener at det ikke er så høyt for små barn, hvis man står litt langt bak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå