Gå til innhold

Til dere som bærer barna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Bruker dere vognen lite?Hvordan gjør dere det når dere skal ut med tanke på ekstra skift og bleier o.l?Regner med dere har med dere en stelleveske/veske med ting i?

Har bestilt meg en beco butterfly.Tenkte jeg skulle bruke den og droppe vogna når vi skal levere storesøster i bhgen.Bruker nemlig bussen til bhgen og da er det greit å slippe vogna=)Tror dere det vil gå bra med en baby på 3 uker?

Dumme spm. sikkert assa,men lurer fælt=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alt jeg trenger i en skulderveske som jeg legger under/bak skulderen. Det fungerer veldig greit

Skrevet

dytter litt så kanskje flere kan dele sine erfaringer?

Skrevet

Sier bare en ting: RYGGSEKK!

Bruker omtrent vogna like mye, men bærer meg ikke ihjel

Skrevet

Vi brukte vogn relativt lite. Med eldste knapt i det hele, men det var av rent praktiske årsaker (bosted uten noe særlig veistandard).

Ryggsekk ved magebæring, skulderveske ved ryggbæring.

Sjansen er grei for at en på tre uker trives med bæring, men ingen garantier - finnes jo de som avskyr det fra dag én.

Skrevet

virker som han trives med det.Har bært han litt i elastisk bæresjal.han sovner med en gang hvis han er urolig.Men jeg vil ha noe som er litt lettere å bære i,eller rettere sagt,lettere å få på seg.Så derfor prøver vi en formsydd bæresele.Satser på at dette går bra da=)

takk for svar alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...