Snupi27 Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 er msn.com og hotmail.com det samme?? jeg veit at yahoo.com og hotmail.com er ulikt. men logger man på msn.com og hotmail.com mailer på samme side? jeg trodde kanskje det var samme greia jeg.. skjønner dere hva jeg mener? hehe... f.eks.. "[email protected]" er det samme som "[email protected]"?? grunnen til at jeg spør er at jeg har hatt samme mailadr i så mange år og den er så flau og si offentlig.. =p så vil jeg ha noe annet enn hotmail!!
Fruen i huset Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Tror ikke det er det samme, er nok bare samme leverandør... Jeg hadde hotmail før, gikk da inn på hotmail.com
Snupi27 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2009 hva er det du har da? jeg har hotmail nå og da går jeg inn på www.hotmail.com jeg har lyst til å prøve noe annet enn det.. jeg trodde kanskje msn og hotmail var det samme pga messenger..
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Hvis du registrer ny hotmail konto vil den hete [email protected] ikke [email protected]
Gulosten™ Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Msn er en side, og hotmail er en tjeneste de har... Hvis du vil ha en ny og litt mer seriøs mailadresse er Google Mail (gmail) ok syns jeg. Fx. [email protected].
Fruen i huset Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Jeg har etternavnet mitt som domene :-) Ellers har jeg en konto på gmail.com. De tilbyr stoooor plass, men man må kanskje bli vant med oppsettet der... Jeg vet ikke, jeg bruker det ikke så mye!
Fruen i huset Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Man kan ha msn.com til epostadresse også!
Snupi27 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2009 gmail var kanskje ikke så dumt.. hvor får jeg tak i mns.com som mail adr da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå