Gå til innhold

Noen med menn i forsvaret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sånn der mann som jobber i forsvaret. (det veldig familie vennlige forsvaret ;)

Han er i sjøforsvaret da.

men denne måneden fikk han lønn OG ferie penger. Vil det da si ingenting utbetalt i juli? Eller får han lønn i ferien? Skjønner da ikke dette.

Tidligere har han fått feriepenger i juni og lønn i juli, men har skiftet jobb der nå. Skjønner da ikke dette,de som betaler ut pengene er jo de samme. Burde ikke være noe klussmed det heller.

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Familevennlige forsvaret ja:)

Yup, mannen min fikk lønn uten skatt i juni, og vanlig lønn kommer i juli:) Betalt ferie, ganske ok:)

SÅ de får ikke 10,2 % eller hva det er som feriepenger, men de betaler null skatt i juni.

Håper dette var greit svar!

Skrevet

Jo,skjønner. Men min mann har fått den vanlige utbetalingen med det han hadde av overtid. OG lønn uten skattetrekk da....Merkelige greier!

Skrevet

Sjøforsvaret betaler ut både lønn og feriepenger. Så han har fått rett.

En av de få godene fra den arbeidsplassen, for forsvaret er laaaangt ifra familievennlig.

Skrevet

Jeg jobber i Forsvaret. Nå i juni får vi kun feriepenger, vanlig lønn i juli. Synes det er rart at Sjøforsvaret skal ha andre regler, det tviler jeg på. Vi blir alle lønnet av FLA ( Forsvarets Lønnsadministrasjon)

Skrevet

Og hvis han har fått både lønn og feriepenger denne måneden, sier det seg selv at han IKKE får lønn i juli. Det er jo enten eller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...