Gå til innhold

Myte?

Lady81¤Alexander¤Tobias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg. Husker fra da jeg var liten at den kunne ta en giftering i et hårstå og holde ringen over underarmen så vil det vise hvor mange barn en får og hvilket kjønn. E nok bare tull. Husker at at frem og tilbake betyr noe og når ringen går i sirkel. Men jeg vet ikke hva som er hva;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det med ringen synes ejg er litt spooky. Jeg hørte om dette i tenårene for første gang, og har prøvd mange ganger siden, og hver eneste gng viser ringen helt det samme:

pendel, slakker farten, pendel, slakker farten, sirkler, slakker farten, pendler, sakker farten, sirkler, stopper helt.

Hver eneste gang, det samme.

Jeg har gutt-gutt-mistet i SA-gutt og venter jente nå, så det stemmer helt med det ringtesten alltid sier. Altså er pendel gutt og sirkling jente. Tror egentlig ikkepå dette jeg heller, men på meg stemmer det likevel.

Skrevet

D va slik jeg trodde d va. Hadde en exu vår 05 som da kanskje ville vært en gutt. Har en gutt nå og da viste den pendel. Så kom det sirkel og pendel etterpå. Håper jeg får en datter, mulig jeg gjør d da;)) Mulig d er tvillinger jeg får hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...