Gå til innhold

Da er jeg blitt mamma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

8. juni kom Thomas og Olivia til verden, seks uker før tiden. De har det bra, men trenger litt hjelp med spising til de er blitt litt sterkere. Olivia strever også litt med pusten til tider, men det skal gå bra. Vi er på sykehuset og blir nok her noen uker.

De er bare helt nydelige og mammaen er helt forelsket :-) Det er bare helt vanvittig hvor glad en blir i disse små nurkene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med en gutt og en jente :o)

Godt å høre at alt står bra til med dere alle tre!

Lykke til videre!

Skrevet

GRATULERER!!! Så fint å høre at alt har gått fint. Nå starter moroa, vet du :)

Skrevet

Gratulerer så mye med tvillingene :o)

Skrevet

Hei Gitte.

Gratulerer med babyene :-) Nå kan du nyte spedbarnstiden.

Skrevet

Gratulerer så mye. For å komme med en floskel: nyt hvert øyeblikk. De blir så fort større og da går man så raskt glipp av noe. Hver alder sin sjarm. Min lille prinsesse er allerede tre måneder gammel og det er utrolig hvor fort tiden går, dessverre. Kos deg masse med Thomas og Olivia. Flott navn, forresten:-)

Skrevet

Gratulerer så masse med tvillingene:-)

Skrevet

hei Gitte , og gratulerer som tvillingmamma :o) fine navn som går godt sammen også :o)

vet du, tiden fra du reiste til Nordica frem til nå har gått såååå fort fra meg som har fulgt med deg her inne :o) håper det går like fort til mitt lille gull kommer til verden i begynnelsen av desember :o)

Kos deg masse med de små nurkene, og GRATULERER igjen :o)

Stooor klem fra meg

Skrevet

Wow : )) Gratulerer så mye med tvillingene : ) ) De kommer til å få mye glede av hverandre! Synes du har valgt veldig fine navn også!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!! Kos deg med "småttingene"

Skrevet

Gratulerer masse med tvillingene -det høres kjempekoselig ut:-) Flotte navn da!

Skrevet

Gratulerer så mye og masse lykke til fremover. Du har mye kos og glede i vente.

Skrevet

Gratulerer så mye, Gitte! Må være fantastisk endelig å få hilse på de små : ) Håper dere kommer fort hjem!

Skrevet

Hei Gitte!

Gratulerer så mye med babyene!

Jeg lå foran deg i løypen (har termin 1. juli), men jaggu slo du meg på målstreken og vel så det :-) Jeg venter og venter...

Gratulasjonsklemmer fra Trøndelag!

Skrevet

Gratulerer så mye. Håper de blir fort sterkere og at du nyter hvert øyeblikk du har med dem :) Ingenting kan slå følelsen av å bli mamma :)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye!! Kos deg masse med tvillingene :)

Skrevet

Gratulerer så mye med tvillingene:)

Kose dere masse sammen:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper de kommer seg raskt! Kos dere(og be om hjelp før du blir for sliten)!

Klem fra meg og junior

Skrevet

Å.. så koselig gratulerer så mye Gitte, tenk at vi endelig skulle klare det begge to. Vi er heldig vi!

KOs deg med Thomas og Olivia, fine navn du har valg :-)

Skrevet

Åååå, GRATULERER SÅ MYE Gitte!!:)))

Det var en litt av en gladmelding!

Kos dere masse alle tre!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...