Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 etter barnet kom. fikk dere tid til å trene av det overflødige fettet? jeg ser for meg en travel tid som alenemor... og liten tid til trening. hva gjorde dere??
blond Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 For noen forsvinner fettet av seg selv og de fleste har nådd sin ikke-gravide vekt etter et år. Du kommer langt ved å spise sunt og gå turer. Du kan øke turlengden og gåintensiteten etterhvert som formen blir bedre.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Har aldri trent i voksen alder, og gjorde det HVERTFALL ikke med baby i hus. De ekstra kiloene forsvant innen barnet var 1 år, av seg selv:) Hilsen alenemor:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Jeg gikk masse turer med babyen i vogna:o) Ca en min hver dag til og fra sentrum! Og da forsvant kiloene raskt;o) Ellers kan du jo legge deg på gulvet med babyen og gjøre div øvelser:o) Og får du et sovebarn kan du jo trene hjemme i stua etter at barnet er lagt for kvelden. Mange muligheter til trim hjemme med baby:o) Ønsker deg lykke til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå