Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 hvis man har vann i kroppen.. er det noen ekstra kilo? og de forsvinner jo i løpet av fødselen, ikke sant??
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Ja, det gir ekstra kilo. Og ja, det forsvinner i løpet av de første dagene etter fødselen. Men ikke vær så opphengt i vekten når du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Ja de gjør det ) Jeg gikk opp 15 kilo totalt, MYYYE av dette var vann. Hadde gått ned 12 kilo når jeg kom hjem fra sykehuset. Men er enig, ikke vær opphengt i vekt. Kiloene forsvinner de
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Ikke i løpet av antageligvis, men etterpå. Jeg løp på do i ett kjør, samt svettet som en gris førte døgnene etter fødselen. Vann/væske i kroppen veier litt, hvor mye vekt kommer jo an på hvor mye vann man har i kroppen. HS jeg gikk til regnet ut at jeg måtte ha hatt 18-20 kilo med bare vann/væske i kroppen med min første, så det er jo en del kilo kan man si ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 takk for svar. jeg er nok litt opphengt i vekten men uten og gjøre noe med det. jeg er overvektig fra før. og har slitt lenge for å få ned masse kilo før jeg ble gravid, men jeg rakk ikke å få ned alt jeg ville før det skjedde. og nå kan jeg ikke slanke meg lengre og merker at kilone kommer og kommer.. så blir litt bekymret når jeg ikke kan trene som før. men de kilone er absolutt verd det med tanke på hva jeg får ut av det:) det sitter nok i hode mitt enda om hvordan jeg så ut før og frykten for å se sånn ut igjen. men men det er aldri for sent å slanke seg. så jeg får bare vente til babyen min kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå