Gå til innhold

Hva skriver dere på merkelappene som bestilles da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før har jeg alltid skrevet fornavn og etternavn, samt telefonnummer. Men da endte det med at jeg faktisk kastet en del klær fremfor å gi de til UFF/Fretex i og med at jeg ikke ville gi bort klær med vårt tlfnummer på til hvem som helst.

Vurderer bare hele navnet, eller fornavn og avdelingsnavnet i bhg.

Så hva skriver dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

navn, adresse og tlf nr

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Som man limer på klærne? Skriver initialene hennes:)

Skrevet

Hmm.. Hva gjør dere med klærne da de er for små da? Er det bare jeg som er sær som ikke vil gi bort klær merket med navn og nummer til fremmede?

Skrevet

Fullt navn + telefonnummer.

Våre barnehage klær blir brukt av 2 gutter og er sjelden i stand til å gis bort når minsten er for stor for de ;-)

Skrevet

Gir stort sett bort til venner og familie. Men de få som jeg har solgt har jeg fjernet lappene på først. Evt strøket over navn og nr med tusj.

Skrevet

Hele navnet og tlf.nr.

Når enkelte plagg skal i Uff- container, så kommer jeg til å stryke over lappene med en tykk sprittusj.

Skrevet

Når vi gir bort klærne etter gutta, vasker jeg bort skriften på lappene med neglelakkfjerner. Da blir bare de hvite lappene igjen.

Det går helt fint på strykelapper fra askeladden, ihvertfall.

Skrevet

Har prøvd å fjerne lappene en gang og det er jo helt umulig. Men tipdset med sprittusj under her vil jo sikkert funke. Da blir det tlfnummer denne gangen også :o)

Skrevet

Har også hørt at skriften forsvinner med neglelakkfjerner.

Vi skriver fornavn og mobilnummeret mitt på lappene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...