Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Jeg merket det da skoene ble trangere og etterlot innsunkne merker helt på slutten av svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 At der blir merker etter sokkestrikken, at sko blir trangere, at fingrene kjennes "stivere" ut utenpå å bøye(knytte neven), at ansiktet kan se litt pløsete ut osv osv....
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Du merker det ;-) Når skoene klemmer og etterhvert ikke paser lenger, samme med ringene. Du er øm og stiv i leddene, spesielt i hendene når du knyter dem. Får dype sokkemerker osv. Dette på bitte litt vann i kroppen, får du mye vann er det ikke mulig å ikke merke det.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 jeg har merket at jeg får sove merker etter sengetrekket og merker etter sokker osv. men jeg er bare 28 uker på vei, trodde det skulle komme litt senere isåfall... kan jeg gjøre noe for det nå? forebygge litt? HI
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Er sikkert litt vann du har fått da ja :-) Du kan prøve å forebygge med å drikke mye vann, spise lite salt mat, sitte mye med beina opp (om du blir plaget med hovne bein), men som gravid skal du _ikke_ prøve vanndrivende urter og medikamenter. 28 uker er ikke noe spesielt tidlig å få lit vann i kroppen, mer normalt vil jeg tro. Jeg begynte rundt uke 20-22 denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #8 Skrevet 13. juni 2009 Ok, takk for svar alva tror du kanskje det har noe med vekten min å gjøre? jeg har gådd opp en del og håper kanskje at noe er vannvekt. for det forsvinner jo etter fødselen ikke sant?
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #9 Skrevet 13. juni 2009 Det er godt mulig ja. Jeg har gått opp mye "vannvekt" i mine svangerskap i hvertfall, spesielt første gangen når jeg fikk ekstremt mye vann i kroppen. Da gikk jeg opp 27 kg totalt og ned alle 27 kiloene på under 2 uker etter fødselen. De bokstavelig talt rant av meg ;-) Men, da hadde jeg myyyye vann i kroppen altså, type min mann sine 4 nummer for store sko passet ikke en gang.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #10 Skrevet 13. juni 2009 ojojoj... det var mye! men bra det var vann og ikke fett sier jeg bare:) håper jeg har mye vann jeg... og nesten ingenting av fett... untatt det babyen min trenger da:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå