Gå til innhold

Hvor store er deres 3 mnd gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tulle er ca 7 kg og 61 cm og bruker str 62 i klær!

God og rund, kan man si...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente er 11 uker på tirsdag og er 62,5 cm lang og veier 5564 gr. Lang og slank :o)

Skrevet

Lillegullet mitt var 62 cm og 6995 g når hun var 3 mnd. Nå er hun 5 mnd.

Skrevet

eg var på 3 mnd-kontroll med vesla på tirsdag den 9. Då var ho 6820 og 61 cm. Følgte sin eigen kurve heilt perfekt. Men god og rund ho og ja:D Men det syns no ikkje eg gjer noke det.. Alle mine 3 har vore store.

Skrevet

Min gutt var 5940g og 63cm på 3 mnd kontrollen :)

Skrevet

oy :P d var på 4 mnd kontrollen d, hehe.. På 3 mnd kontrollen var han 5540g og 60cm :) (Han kom 1 mnd før termin, så litt mindre enn normalen)

Skrevet

Lillegutten min var 5.4kg og noe.. 59cm og 41cm i HO. 4-mnd kontroll på mandag. er spent på den:)

Skrevet

Lillegutten min var 6050 gr og 62,5 cm lang. 41.5 cm omkrets på hodet.

Akkurat passe... nå er han snart 4 mnd og har blitt noe lengere og veier 6500 gr. Må begynne med 68 str i klær nå :)

Skrevet

Var på kontroll med frøkna sist torsdag og da veide hun 6810gr og var 61 cm. Her går det også i str 62, og noen nattdrakter i 68. Har pakket ned en stor eske med klær allerede....!

Skrevet

Frøkna her var 7600g og 61,5cm.. Stor og rund :) skal på 4mnd kontroll på fredag, blir spennande å sjå.

Skrevet

He he, min "lille" gutt er bare 2 mnd gammel, men veier 7kg og er ca 62cm lang! Har allerede begynt med bodyer i str 68 siden han er så lang i overkroppen.... Lang, rund, myk og god!! :)

Skrevet

Gutten vår var 64 cm og 6,8 kg da han var 3 mnd.Og han brukte str 68 i klær.

Skrevet

Snuppa mi var 64 cm og 6720 gr. Hun ligger helt øverst på kurven når det gjelder lengden, og jeg ser hun er lenger enn de fleste babyene her inne. Ingen liten og rund baby her med andre ord:)

Skrevet

min gogutt var 65 cm & 5850g,laang å slank:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...