Gå til innhold

Merking av klær.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merker dere klærne til barna deres?

Jeg har vært litt dårlig på det, og barnehagen vil nå at vi skal merke litt mer da dem har blitt mange flere barn i det siste.

Men jeg har pleid og skrive inni klærne noen ganger, men det blir jo borte etter en vask eller to.

Hva kan jeg gjøre som ikke går bort så lett?

Er det bedre med merkelapper? Sånne som skal sys på eller strykes på da?

HJELP!

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns personlig de som sys på varer lengst...

Skrevet

Jeg bruker strykelapper fra www.navnelapper.no, eller skriver på navnet. Var veldig flink i begynnelsen, men nå - med to stk i bhg - har jeg blitt lat.

Må visst ta et skippertak i morgen ;-)

Skrevet

Tekstiltusj! Jeg er ikke noe glad i å stryke ;-)

Skrevet

og da får man automatisk også en hempe som gjør det lettere for barnet å henge klærne på knagg

Skrevet

Ja men tusj går så fort bort. Eller er det bedre med tekstil tusj enn med vanlig permanent tusj? Tror den jeg har brukt har vært som permanent som man kan bruke på cd plater. He he stjælte den ene av gubbens som han bruker til sine cder.

=)

Skrevet

Jeg skriver med merkepenn på lappen. Syns flere og flere butikker begynner med egne lapper til å skrive navn på, så da går det likevel an å klippe bort de store lappene.

På hjemmestrikket ull og andre ting jeg ikke kan skrive på, syr jeg på lapper.

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at det forsvinner når jeg bruker merkepenn til klær, så det er nok tusjen som er feil:-)

Skrevet

Da har jeg bestillt 135 stykker til og stryke på. Så får vi vel se om det blir noe bra.

=)

Skrevet

Bruker merkepenn. Orker ikke styret med strykinga.

Skrevet

De henger utrolig godt fast. Husk å ikke bruke damp når du stryker de på :-)

Skrevet

Tekstiltusj holder :-) Kan ikke sammenligne det med tusj.

All ære til de som gidder å sy og stryke på (prøvde stryke med nr 1, men gav fort opp), men jeg synes det er kjappere og enklere med tekstiltusj i hvertfall :-) Hver gang jeg kjøper noe nytt til en av ungene, så skriver jeg på navnet når jeg klipper av lappen, så er de merket og ferdig med det. Da husker jeg det også, og det blir gjort.

Skrevet

Stryker på.

Fungerer veldig greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...