Gå til innhold

Dere i uke 25

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er dere i formen ??

Jeg føler meg fin, men er plaget av kynnere

så merker jeg og at båndene strekkes for hver minste ting

jeg gjør =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt opp og ned i formen!

er 100% sykemeldt akkura nå, pga lavt blodtrykk og vond rygg..

Uten om det så er jeg så å si fin i form :)

Skrevet

Jeg er i super form.Bare litt trøtt og blir fort sliten...men har det vledig bra.

Skrevet

Formen er så som så.. Av og til hender det at jeg får en plutselig trøtthet i kroppen min. Jeg burde nok hvile mer enn jeg gjør. Egentlig burde jeg ta en halvtimes hvil hver dag uavhengig av hvor sliten jeg er tror jeg. Jeg er også plaget av noe mer utflod enn jeg liker, så jeg må bruke truseinnlegg så å si hele tida.. Jeg har også litt mer ufrivillig urinlekkasje enn jeg liker, men prøver å huske på å ta bekkenøvelser jevnlig.. Må også gå på do ganske ofte.. Men fra uke 25 begynte så er det kun det jeg har å si noe på.. Er 25+1 i dag..

Skrevet

Formen er egentlig fin, men blir fort sliten og er veldig avhengig av nok søvn. Blir et hormontroll hvis jeg sover for lite. Kjenner kynnerne bedre og bedre, men de er ikke vonde. Bekkenet krangler vel også litt men faktisk bedre nå enn for noen uker siden.

Alt i alt ganske bra form egentlig.

Skrevet

Jeg er også egentlig i god form. Litt vondt i magen når jeg går for fort bare. Fått beskjed fra JM at dette er kynnere, så må slutte å stresse så mye når jeg går rundt i byen ;) Ellers har jeg blitt veldig sliten for tiden. Særlig opp trapper! Får ikke nok søvn heller. Må på do hele tiden også, men dette er ikke så plagsomt egentlig. Så alt i alt har jeg det topp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...