Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at noen eldre barn har vært der og kost seg med juice og bakevarer, men synes det er dårlig at de ikke tar ansvar for plassen. Er ikke morsomt å måtte rydde søppel før ungene kan begynne å leke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes mange barn idag ikke tar ansvar i det hele tatt jeg. Merker det mange steder, også på lekeplasser. Men er vel de voksne de lærer av?

Her en dag, var vel i fjor sommer når jeg tenker meg om, så skulle vi på lekeplassen som ligger i sentrum her. Når vi kom dit står det tre-fire damer som jobber på en butikk i sentrum og røyker inne på lekeplassen. (for da fikk de ly for vinden som var sur.) Men røyken blåste dermed rett på barna som lekte. De gikk ikke vekk når vi kom, så vi måtte be dem flytte seg så ikke barna skulle få røyk på seg, særlig siden en av dem som var der hadde astma...

Skrevet

Det er sikkert kult å ikke ta ansvar, tenker jeg. Kjedelig for andre.

Det er typisk at man tenker mest på seg selv. Folk som kjører for fort i gaten de vet små barn leker og bremser ned noen titalls meter lengre fremme fordi deres barn leker der... hvor langt tenker de?

Kunne tenke meg røykeforbud på offentlig sted, men det er vel bare å drømme om..

Skrevet

Kunne også tenkt meg røyking forbudt på offentlig sted. Og det er jo røykerne som ødelegger for seg selv, ved og ikke ta hensyn til andre! Når de står f.eks og røyker rett utfor inngangen til ett senter, og vi må gå selv og med barn gjennom en røyksky.. o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...