LadyLuck & Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Teite mannen som bor i huset mitt.. X-kona som eide huset, mens han bodde der, men nå er huset solgt.. Og han som skal stå for reperasjoner etc.. men nå etter det er solgt gir han blanke f**, sier bare.. ta det opp med de nye eierene, men de overtar jo ikke før 1.sept.. Fjerde gangen på to mnd vannlåsen på badet ryker.. sist slo han den på plass med slegge, men nå driver den å popper opp igjenn.. ser ut som om det mangler en pakning eller noe.. *fortvilet...*
mamman til to gutter Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Vet ikke om jeg skjønte det helt, men leier dere huset? I tilfelle ville jeg gitt beskjed om at hvis han ikke kommer og ordner det ordentlig, så gjør dere det selv, evt får en rørlegger til å gjøre det, og trekker kostnadene fra på husleia dere skal betale neste gang.
LadyLuck & Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2009 litt innviklet.. Han og xkona eide huset.. da de skilte seg hadde ikke han råd å kjøpe henne ut.. så han har bodd i huset, men hun står oppført som eier.. Hun har gitt han ansvaret for reperasjoner etc.. Og her kommer blemma jeg har gjort.. Jeg slipper leie i Juli og August, da forhåndsleie og dep går inn og dekker dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå